<<< [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] >>> ... z 7

Konsumenci wskazali ogólne cechy najbardziej cenione przy zakupie ubezpieczenia, na tym tle ocenili markę UNIQA oraz oferowane Assistance komunikacyjne. Produkt ten z początkiem lutego wchodzi do sprzedaży w nowej, jeszcze bardziej atrakcyjnej dla klientów wersji. Wybór Konsumenta to kolejne - po m.in. Laurze Konsumenta dla Twój DOM Plus i certyfikacie Dobra Polisa dla ubezpieczenia mieszkania lub domu ze składką płatną miesięcznie - wyróżnienie dla produktu oferowanego przez UNIQA. Fundamentalnym założeniem Wyboru Konsumenta jest rzeczywisty kontakt konsumentów z testowanym produktem lub usługą. System oceny i klasyfikacji marek składa się z kilku etapów badania, odzwierciedlających rzetelną opinię konsumentów na temat danego produktu lub usługi. Badanie dla UNIQA przeprowadzone zostało w trzech etapach

Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) jest obowiązkowym ubezpieczeniem dla właścicieli samochodów. Od 2016 roku brak OC będzie skutkował nałożeniem wyższych niż dotychczas kar finansowych. O ile wyższych?

Z przyjemnością informujemy, iż UNIQA TU S.A. Przedstawicielstwo Generalne w Białej Podlaskiej wsparło organizację bialskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy która w tym roku wystartowała po raz 24.

Zapraszamy do zapoznania się z Ubezpieczeniem podróży zagranicznej Radość odkrywania
Możliwość wyboru jednej z kilku sum ubezpieczenia, zwrotu kosztów leczenia za granicą w przedziale od 50 000 zł do 500 000 zł a także wybóru jednego z trzech pakietów Assistance.

Szkolenie odbywa się w dniu 20.05.2015 (środa) w godzinach od 14.00 do 16.00 w sali szkoleniowej UNIQA Przedstawicielstwo Generalne Biała Podlaska.
Szkolenie zamknięte, wyłącznie dla Agentów UNIQA Przedstawicielstwa Generalnego Biała Podlaska

Zapraszamy do zapoznania się terminarzem rozgrywek 4 edycji SUPERLIGA, gdzie możemy kibicować drużynie UNIQA sponsorowanej przez Przedstawicielstwo Generalne Biała Podlaska

UNIQA podpisała porozumienie w sprawie przyjęcia systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód wg rozwiązania wypracowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń.
1. UNIQA wprowadziła usługę Bezpośredniej Likwidacji Szkód już w czerwcu ubiegłego roku i jest jednym z dwóch ubezpieczycieli na rynku, którzy stosują bezpłatną i powszechną usługę BLS. Od tego czasu systematycznie rośnie liczba wniosków klientów o przeprowadzenie Bezpośredniej Likwidacji Szkód. Dotychczas UNIQA zarejestrowała ponad 1500 szkód, wypłacając świadczenia na łączną kwotę ponad 4 mln zł.

Piłkarska drużyna UNIQA rozpoczeła nową kolejkę Super Ligi. Na stronie organizatora można zobaczyć wyniki oraz galerię zdjęć ze spotkania.