UNIQA na podium pod względem obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

W maju i czerwcu eksperci portalu mojebankowanie.pl po raz drugi w tym roku ocenili jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. UNIQA utrzymuje się na podium.

Eksperci sprawdzili stronę www pod kątem dostępnych form kontaktu, numerów telefonów oraz podstawowych informacji związanych z kontaktem. Weryfikacji podlegał również formularz kontaktowy, odpowiedź na zapytania e-mailowe, oraz kontakt z infolinią. Pod lupę wziętych zostało w sumie 69 instytucji, w tym 42 ubezpieczycieli, którzy okazali się być najlepsi w kontakcie z infolinią. UNIQA zajmuje aktualnie 3. miejsce, za PZU i TU Europa.

Numery telefonów
Najbardziej popularnym kanałem kontaktu jest oczywiście telefon. Jak pokazały badania focusowe przeprowadzone przez MojeBankowanie.pl dla klienta ogromne znaczenie ma rodzaj numeru. Klienci nie pamiętają numerów do swoich bliskich, a tym bardziej numerów na infolinię, dlatego nie ma znaczenia czy numer jest prosty do zapamiętania. W dobie telefonii komórkowej i różnych planów taryfowych oferujących bezpłatne lub nielimitowane połączenia na numery komórkowe i/lub stacjonarne klient chciałby mieć możliwość wybrania numeru na jaki dzwoni – tak aby połączenie było jak najtańsze, a najlepiej bezpłatne.

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy udostępnia 71% ubezpieczycieli. Jedną z funkcjonalności formularza kontaktowego jest możliwość załączenia pliku. Jeśli formularz nie daje tej możliwości pozostaje nam wysłanie e-maila, jednak nadal nie każda instytucja udostępnia adres e-mail.

Czat
Kanał ten jest coraz bardziej popularny. Daje możliwość uzyskania szybkiej odpowiedzi. Udostępnia go obecnie 17% firm ubezpieczeniowych.

Jak odpowiadamy na zapytania e-mailowe/przez formularz?
Podczas każdej edycji wysyłanych jest 5 zapytań do każdej instytucji, w różnych odstępach czasu, z różnych adresów e-mail. Wśród ubezpieczycieli na wysłane zapytanie 24% firm nie udzieliło żadnej odpowiedzi.

<<< Powrót
Dodano: 16 Czerwiec 2016
OBRAZEK

Formularz kontaktowy


Podanie danych jest dobrowolne. Towarzystwo Ubezpieczeń UNIQA S.A. Przedstawicielstwo Biała Podlaska Al. 1000-lecia 28a/15, jako administrator danych, informuje Panią/Pana o prawie dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych, przetwarzanych w celach realizacji kontaktu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Ubezpieczeń UNIQA S.A. Przedstawicielstwo Biała Podlaska Al. 1000-lecia 28a/15 i podmioty z nim współpracujące moich danych osobowych w celu przedstawiania mi w przyszłości ofert marketingowych.
(Brak zgody spowoduje usunięcie danych niezwłocznie po realizacji kontaktu)
Wyrażam zgodę na przesłanie mi przez Towarzystwo Ubezpieczeń UNIQA S.A Przedstawicielstwo Biała Podlaska Al. 1000-lecia 28a/15 i podmioty z nim współpracujące informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
(Brak zgody uniemożliwi wysyłanie ofert drogą elektroniczną)


Zadaj pytanie on-line